0
Košík je prázdný
0

    Heureka recenze

    90%
    • Obchodník se sám ozval téměř ihned po objednávce a ujišťoval se o uvedených nacionáliích, a radil i ohledně dalších výhod atd. Kdybych již neměla svého odborného rádce, s povděkem bych využila.
    100%
    • Rychlost,ochota.
    100%
    • dobrá cena,rychlé slušné jednání
    100%
      Velmi vstřícné jednání. Všechno v pořádku.
      100%
      • Vyřizeni objednavky bylo velice rychle.
      Dle meho názoru solidni a velice rychle vyřizuji objednavky. Od odeslani objednavky do dodani zboži do ruky to trvalo 22 hodin. Asi nejsolidnějši firma.
      100%
      • dobré ceny
      Prodejce mě před odesláním objednávky vždy kontaktoval, popsal konkrétní produkt, nabídl případné další možné instalace a úpravy
      90%
      • Ochota
      • Rychlost
      100%
      • dobrý přístup, ochota
      • rychlá expedice
      • počítač ne příliš dobře zabalený, kasle byla jaksi rozjetá i když obal nebyl zjevně poškozen, kasli jsem si museli spasovat - PC naštěstí funguje bez závad
      100%
      • Komunikace na výborné úrovni
      • Rychlost vyřízení
      100%
      • Dobrá komunikace s obchodem, vstřícný přístup
      100%
      • vstřícné jednání, rychlost řešení v přípaedě problému
      50%
        jednduchý nákup
        100%
        • Dobrá cena.
        80%
        • rychlost
        • dobré ceny
        • komunikace
        100%
        • Mám rád zvukovou kulisu při práci s PC (pošta, tvorba www stránek. internet, ...). Reproduktory mají dobrý zvuk. Jsem spokojen.
        100%
          Byl jsem velmi spokojený s přístupem koordinací prodejce a i rychlostí dodávky. Na dotazy jsem dostal jasné a přesné odpovědi. Mohu jen doporučit.
          100%
            příjemné vystupování
            80%
              S dodáním počítače jsem spokojen, jak s rychlostí, tak s kvalitou
              100%
                Velká spokojenost s přístupem a jednáním obchodu.
                80%
                  vstřicny prodejce problem jen s ppl

                  Často kladené dotazy

                  Odkud pochází repasované zboží?

                  Jedná se vždy o nejvyšší modelové řady jednotlivých výrobců, tzv. manažerské nebo profesionální zařízení. Produkty, které nabízíme svým zákazníkům, pochází převážně z operativních leasingů nadnárodních korporací. Všechna zařízení následně prochází profesionální repasí přímo u výrobce a u nás ještě vstupní a výstupní kontrolou, která zajišťuje maximální kvalitu a spolehlivost. Díky tomu, že nenakupujeme zboží od prostředníků, ale přímo od výrobce, jsme schopni nabídnout profesionální modelové řady za zlomek původní ceny.

                  Jak zjistím, zda se jedná o nové, předváděcí nebo repasované zboží?

                  Tato informace je uvedena vždy v detailu každého produktu. Navíc, pokud se zajímáte pouze o určitý typ zařízení, například předváděcí notebooky, pomocí parametrického filtru si můžete vyhledat pouze tento druh zboží.

                  Je klávesnice a operační systém v českém jazyce?

                  Snažíme se, abychom našim zákazníkům nabízeli exkluzivní a zajímavé zboží, které jinde neseženou, proto se ve většině případů jedná o produkty určené pro zahraniční distribuci. Z toho důvodu nemusí být klávesnice originálně v českém jazyce. Než se ale produkt dostane k našim zákazníkům, opatřujeme cizojazyčné klávesnice profesionálními polepy v českém jazyce tak, aby konečný uživatel téměř nepoznal, že se původně o českou klávesnici nejednalo. Zároveň všechny produkty, které nabízíme, mají operační systém v českém jazyce.

                  Jak zjistím, jaká záruka se vztahuje na mnou vybrané zboží?

                  Primárně nabízíme zboží se zárukou 12 měsíců a 24 měsíců. Jaká záruka se vztahuje na konkrétní zboží lze vyčíst přímo v detailu vybraného produktu. Zároveň svým zákazníkům při nákupu zařízení nabízíme možnost prodloužit tuto záruku až na 36 měsíců.

                  Chci odstoupit od kupní smlouvy / vrátit zboží. Jak a kdy to mohu udělat?

                  Při nákupu zboží na dálku fyzickou osobou (na dokladu není uvedeno IČO) máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V této lhůtě nám tedy musíte prokazatelným způsobem sdělit svůj záměr odstoupit od smlouvy – nejlépe nám zaslat zboží spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy (ke stažení na tomto odkazu www.terastore.cz) na adresu některé z našich poboček (seznam poboček naleznete v kontaktech). Peníze Vám následně budou vráceny na Váš bankovní účet.

                  Došel mi poškozený balík, co s tím?

                  Příjemce by měl při převzetí zboží od přepravní služby provést kontrolu, zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození a obal je neporušený. V případě, že balík tyto znaky vykazuje, odpovídá příjemce za to, aby byly tyto skutečnosti oznámeny řidiči přepravní služby a uvedeny v písemném protokolu o převzetí v okamžiku doručení zásilky. Dojde-li ke zjištění této skutečnosti do třech pracovních dní od doručení zásilky, můžete se obrátit přímo na přepravce prostřednictvím reklamačního formuláře na tomto odkazu https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace. Po třech pracovních dnech od doručení zaniká možnost uplatnit vady vzniklé v průběhu přepravy u dopravce dle jejich platných obchodních podmínek zde.

                  Jsme Vám vždy připraveni odpovědět na jakýkoliv dotaz na telefonu, online chatu nebo osobně na jakékoliv naší pobočce - viz stránka Kontakty

                  PŘIHLASTE SE K ODBĚRU AKČNÍCH NABÍDEK

                  A ZÍSKEJTE NESKUTEČNĚ VELKÉ SLEVY!

                  K provozování našeho webu www.terastore.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více informací...