0
Košík je prázdny
0

    Často kladené dotazy

    Často kladené dotazy

    Odkud pochází repasované zboží?

    Jedná se vždy o nejvyšší modelové řady jednotlivých výrobců, tzv. manažerské nebo profesionální zařízení. Produkty, které nabízíme svým zákazníkům, pochází převážně z operativních leasingů nadnárodních korporací. Všechna zařízení následně prochází profesionální repasí přímo u výrobce a u nás ještě vstupní a výstupní kontrolou, která zajišťuje maximální kvalitu a spolehlivost. Díky tomu, že nenakupujeme zboží od prostředníků, ale přímo od výrobce, jsme schopni nabídnout profesionální modelové řady za zlomek původní ceny.

    Jak zjistím, zda se jedná o nové, předváděcí nebo repasované zboží?

    Tato informace je uvedena vždy v detailu každého produktu. Navíc, pokud se zajímáte pouze o určitý typ zařízení, například předváděcí notebooky, pomocí parametrického filtru si můžete vyhledat pouze tento druh zboží.

    Je klávesnice a operační systém v českém jazyce?

    Snažíme se, abychom našim zákazníkům nabízeli exkluzivní a zajímavé zboží, které jinde neseženou, proto se ve většině případů jedná o produkty určené pro zahraniční distribuci. Z toho důvodu nemusí být klávesnice originálně v českém jazyce. Než se ale produkt dostane k našim zákazníkům, opatřujeme cizojazyčné klávesnice profesionálními polepy v českém jazyce tak, aby konečný uživatel téměř nepoznal, že se původně o českou klávesnici nejednalo. Zároveň všechny produkty, které nabízíme, mají operační systém v českém jazyce.

    Jak zjistím, jaká záruka se vztahuje na mnou vybrané zboží?

    Primárně nabízíme zboží se zárukou 12 měsíců a 24 měsíců. Jaká záruka se vztahuje na konkrétní zboží lze vyčíst přímo v detailu vybraného produktu. Zároveň svým zákazníkům při nákupu zařízení nabízíme možnost prodloužit tuto záruku až na 36 měsíců.

    Chci odstoupit od kupní smlouvy / vrátit zboží. Jak a kdy to mohu udělat?

    Při nákupu zboží na dálku fyzickou osobou (na dokladu není uvedeno IČO) máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V této lhůtě nám tedy musíte prokazatelným způsobem sdělit svůj záměr odstoupit od smlouvy – nejlépe nám zaslat zboží spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy (ke stažení na tomto odkazu www.terastore.cz) na adresu některé z našich poboček (seznam poboček naleznete v kontaktech). Peníze Vám následně budou vráceny na Váš bankovní účet.

    Došel mi poškozený balík, co s tím?

    Příjemce by měl při převzetí zboží od přepravní služby provést kontrolu, zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození a obal je neporušený. V případě, že balík tyto znaky vykazuje, odpovídá příjemce za to, aby byly tyto skutečnosti oznámeny řidiči přepravní služby a uvedeny v písemném protokolu o převzetí v okamžiku doručení zásilky. Dojde-li ke zjištění této skutečnosti do třech pracovních dní od doručení zásilky, můžete se obrátit přímo na přepravce prostřednictvím reklamačního formuláře na tomto odkazu https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace. Po třech pracovních dnech od doručení zaniká možnost uplatnit vady vzniklé v průběhu přepravy u dopravce dle jejich platných obchodních podmínek https://www.ppl.cz/ftp/dokumenty_ke_stazeni/Obchodni%20podminky.pdf.

    Jsme Vám vždy připraveni odpovědět na jakýkoliv dotaz na telefonu, online chatu nebo osobně na jakékoliv naší pobočce - viz Kontakty.

    K provozování našeho webu www.terastore.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více informací...